1396/01/25         2,522      
مبارزه با سرطان سینه با وزنه مبارزه با سرطان سینه با وزنه همانطور که میدانیم سرطان سینه شایع ترین نوع سرطان بین بانوان کشورمون می باشد تحقیقات ثابت کرده با تمرینات #بدنسازی که منجر به تحت فشار قرار دادن سلولهای عضلانی یا میوفیبرول ها مکانیسم ترشح هورمون استروژن تنظیم شده و کمک به کاهش ابتلا به سرطان می کند. کسانی که مبتلا به سرطان سینه هستند و اقدام به برداشتن سینه کرده اند باید روزی 40 دقیقه کار با وزنه انجام دهند همانند قرصهایی که می خورند
4 امتیاز از 1 رای
آکادمی علیرضا عبایی
4 امتیاز از 1 رای
     

مبارزه با سرطان سینه با وزنه

همانطور که میدانیم سرطان سینه شایع ترین نوع سرطان بین بانوان کشورمون می باشد تحقیقات ثابت کرده با تمرینات #بدنسازی که منجر به تحت فشار قرار دادن سلولهای عضلانی یا میوفیبرول ها مکانیسم ترشح هورمون استروژن تنظیم شده و کمک به کاهش ابتلا به سرطان می کند. کسانی که مبتلا به سرطان سینه هستند و اقدام به برداشتن سینه کرده اند باید روزی 40 دقیقه کار با وزنه انجام دهند همانند قرصهایی که می خورند

مبارزه با سرطان سینه با وزنه

اهش سرطان سینه با ورزش

احتمال زنده ماندن بعد از ابتلا به سرطان سینه نسبت به بسیاری از دیگر سرطان ها بالا است. بیش از 90 درصد این سرطان ها در مراحل ابتدایی کشف میشوند و احتمال زنده ماندن ده سال بعد از درمان آن فعلا در حدود 85 درصد است. با این حال گاهی حتی بعد از درمان موفق سرطان بعد از مدتی عود میکند. بررسی ها نشان داده که حدود سی درصد از سرطان های سینه درمان شده، در سال های بعد متاستاز میدهند.

حالا یک مطالعه جدید نشان داده که بعد از درمان سرطان سینه میتواند با انجام اقداماتی احتمال عود آن را کاهش داد. این مطالعه به توسط محققان مرکز Sunnybrook Health Sciences با بررسی 67 مطالعه قبلی و در کانادا انجام شده و نتایج آن در مجله Canadian Medical Association Journal منتشر گردیده است.

مطالعه نشان داد که فعالیت ورزشی و ممانعت از افزایش وزن بیشترین تاثیر را در کاهش احتمال عود سرطان سینه دارد. با این حال مصرف ویتامین سی موجب کم شدن 15 درصدی مرگ و میر سرطان سینه میشود. ویتامین دی درصد پوکی استخوان بدنبال شیمی درمانی را کاهش میدهد.


کاربر گرامی، برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری خود شوید
نظری در این مورد ثبت نشده است!